Beybi-ahsen 18haftalkk hamileyim bazi gunlere gore bebegimin hareketlerinde asiri azalma oluyor sizce normal bi durummu ?
Dilaraortacc1 Beybi-ahsen daha çok küçük annesi şuan nü haftalarda hissetmen bile çok güzel korkma ❣️
elvinimmm Ben 19.haftamda hissettm segirme seklinde yada pit pit olarak suan 20+5 iz ama bende sürekli hissetmiyorum arada ilerki haftalarda duzene giriyomus