Bende geçen antibiyotik kullandım kendi kadın dogum dr verdi çünkü ateşim vardı hastaydım çok fena üşütmüştümm. Serum da yedim. Ateş zaten bebekler için iyi değil Allah korusun. Mikrop olabilir dedii. Öyle söylemişti . Bende kullandım kendime geldim çok şükür . doktor verdi sonuçta yani. Sende doktorun ne dediyse onu yap bence canım.. direnip sonra Allah korusun daha kötü olma 🌸