Bir de kızlar yakınınızdaki sağlık ocağına kayıt yaptırdınız mı hamile olduğunuza dair? Ablam mutlaka arada ebenin arayıp çağırması gerekiyor diyor sizce erken mi ebenin çağırması için sonuçta daha ebelik bir durum yok sadece kontrole gidiyorum 20. Haftaya yaklaşınca tetenoz için çağıracağını düşünüyorum