Merhaba hayirli akşamlar. Şehir hastanesinde aşilama tedavim yapilmisti. Ama takibimi en yakin hastanede yaptirmak zorunda kaldim saglik sorunlari nedeniyle. Dogum için şehir hastanesine gitmek istiyorum kabul ederlermi acaba bu sekilde. Bilgisi olan yazabilirmi. Takipi olmayip doğuma giden varmi hiç