Merhaba hanımlar bugün bebeğin bütün eksiklerini bitirdim beşik hariç . Sıra kendime geldi 😇sezeryan olacağım hastaneye 1 tane pijama yeter mi , bir de fotoğraflarda güzel çıkacak hoş ama eve geldiğimde de kullanabileceğim bir pijama takımı öneriniz var mı siz nerden aldınız netten alanlar paylaşabilir mi 💜