Love13 Selam minnoş anne ben 10+3 deyim şuan çok şükür 🦋
6+1 uyumluda dinlemiştim kalp atışını sanırım o doktordan doktora değişiyor benim doktorum dinletmişti bana biraz su sesi gibiydi telaşlandım telaşlanma bu haftalarda normal dedi gerçektende normalmiş dayanamadım 8 inci haftamda bidaha gittim pıt pıt atıyordu çok şükür 🙏 sağlıkla gelsin bebişin 😘💕