nilsmomy Der_0 evett sezaryen oldum cok şükür çabuk toparladım bugün tamamen iyi oldum ama çok fenal lohusalık yaşıyorum ağlıyorum sürekli🥲🥲
Der_0 nilsmomy bende iyi toparladım 6. Günüme kadar zorlandım sadece altıdan sonra iyi geçti benim ağlamak değilde sinirli geçiyor biraz uçan kuşla uğraşıyorum resmen 😂🥲
Yelkovan1 Der_0 he iyimiş bende sezeryan olcamda daha doktorla konuşmadım bazılarını 2-3 güne kadar yatırıyomuş doktor hastaneye yada doktora göre değişiyo demekki