EPervane salam canım,mendede eyni veziyet olub,o haldad aheçne istifade elememişem,üstelik bacımın toyuydu qucağımda 2yaş oğlumnan aşağı yuxarı sülenirdim🤣🤣🤣Ama toyun ortasında ele bilmişdim doğacam,o qədər aşağıda hiss edirdim bebeşkanı,geldim Bakıya 1 heffte istirahet,uziye düşdüm dedi qalxıb ciftin normaldı.Allah qoruyanda qoruyur,ama hekimin dediklerine emel ele.Mende heçne olmuyub deye,her kesdede olmayacaq deye bir şey yoxdu😘Sağ salamat qucağına al İn şa Allah🤩😘