Zeynepbsk Kimhangi hastane için ne biliyorsa yazabilir mi son aydayım il değişikliği ile annemin yanında doğum yapacam kim iyi kaç para bilmiyorum . Doruk Yıldırım hastane randevu 360 tl ben sordum .Doğum için 4500-6000 diyen var Güncel fiyatlar değişmiş
Salihakyml Ben Esentepe hastanesine gidiyorum muayene 400 TL ,doğum için de sezeryan normal farketmiyormuş takipli hasta 7.500 dediler takipsiz hasta için 9.000 TL tabi yılbaşından sonra zam da geleceği için bilemiyorum
asena0609 Salihakyml Aynı hastanedeyiz doktorunuz kim doğumunuz ne zaman ben Neşe kaplan Karakaş’a gidiyorum Ocak 23 sata göre doğumum inşallah çok zam gelmez 😢
Bltbrkv Salihakyml merhaba,ben de orada doğum yapacağım nasipse.Fiyat sabitleme yapabiliyor muyuz acaba daha gidip konuşmadım ama eğer böyle bir şey mümkünse çok iyi olur çünkü doğuma çok fazla zaman kalmadı benim tahmini olarak şubat başı gibi olur
Senaemre05 Zeynsare memnun musunuz bende özel muayeneye gidiyorum başka bir doktora 580 TL veriyorum muayene için çok da memnunum ama tahlil olmuyo orda o yüzden bende kemal beye geçmeyi düşünüyorum
Kirmizibalik1 Zeynsare tel filan veriyor mu hani bisey sormak icin.. bide ameliyatina girdinizmi hic ben sezeryan olcam korkuyorum bir suru fr bakiyorum surekli😄
asuyalin NilAda16 canım zam geldi, yeni o yüzden ben özel kliniğe gidiyorum Yalçın Gürel. Demekki komple zam gelmiş. O yüzden pembe maviye geçtim
Kirmizibalik1 Zeynsare Acil bi durum kanama vs gece bisey olursa diye cekincelerim var. Kadin dogumcular da hep verir tel oyuzden sordum. Anladim bende arastiriyim kemal beyi biraz daha iyi diyorlar genelde
Zeynsare Kirmizibalik1 yani ben numarasini isteme geregi duymadim.isteseydim verirdi belki bilmiyorum