sury merhaba hanımlar burda keseye göre cinsiyet tahmininde bulunan birileri vardı sanki☺️ var mı tahmininiz sizce nedir
Nilosfirarda19 sury vajinal ultrasonsa kız, abdominalse erkek der ramzi teorisi 😁 ama kese şekli olayını bilmiyorum açıkçası 🥰
nergis_a sury ilk haftalarda her kese genelde yuvarlar olur senin bebis erkek canim kordonu yukarida cunku
Mrv_77_77 sury bana burda erkek dediler aynı sizinki gibiydi ultrason fotoğrafı ama kızlarım olacak çok şükür
Lyamayy Nilosfirarda19 O teoriyle resim yüklersem baka bilirmisiniz 6+5 iken yapılan ultrason ( vajinal )
Leylascesme Nilosfirarda19 ay ben anlamadım abdominal ve vajinal ne demek 😂 biraz rica etsem açar musunuz😅
Skrn1 Benim bütün testlere kese şekillene göre bile erkek dediler ama kızım oluyor yuvarlak kesen var kız için yuvarlak kese diyorlar 😂
Skrn1 Lyamayy benim kesemin şekli tam bir muz şeklindeydi canım sonradan tabi değişti büyüdükçe ama ilk cinsiyet zamanlarında bu şekildeydi 😊
Nilosfirarda19 Lyamayy tabi, çok anladığımdan değil ama atabilirsiniz çok çok daha iyi anlayan arkadaşlar da var belki onlar da cevaplar 🥰
Nilosfirarda19 Leylascesme vajinal muayene alttan dedikleri ultrason, andominal de karından ultrason, genelde doktorlar (hepsi değil) 6. Haftaya kadar alttan bakıyorlar daha rahat görüldüğü için,8 ve sonrası karından zaten görülebiliyor. 💐
Nilosfirarda19 Leylascesme rica ederim, çok haklısınız bilmemekle, ben senelerdir doktorlarda olduğum için artık mecburen öğrendik bütün terimleri☺️ Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah💐