mhmtsmy evet çok çok büyük kistlerle bile hamile kalanlar var. Benim nasip olmadı maalesef daha doğrusu doktor hala normal yollada kalabilirsin belki bir ay sonra belki 1 sene dedi ama bilemeyiz. Yani nasip ya aslında. 😇 Benim kistim biraz büyük olduğu için biz beklemek istemedik.Rabbim isteyen herkese sağlıklı gebelikler elde ettirsin inşallah🙏🏻🙏🏻