Mervezgl Arkadaşlar daha 12 haftalık ama kendi koy pantolon ve taytlarım sıkıyor artık rahatsız oluyorum bebekte içerde bunalıyodur :) ben elbise alayım diyorum en azından doğum sonrasında da giyebiliceğim boydan elbise. Sizce nerden almalıyım hangi mağazalarda bulabilirim?
Aleynaerayy22 Mervezgl Hamile taytı aldım ben onunla yapıştık birbirimize artık çok rahat ediyorum üstüne de bi sweat tamamdır 😂
2022bebeki Mervezgl triko elbiseler, triko pantolon, lastikli eşofman,hamile taytı bol sweatshirtler hayat kurtarıyor 🤗
Aleynaerayy22 Sila66 yokk canım çok rahat göbek kısmı var zaten hamile taytlarında alışsan hep giyersin zaten pantolon vs çok sıkıyo hamileyken e bebekten hamile bölümünden almıştım ben hamile taytımı trendyolda da var
tunasmom Mervezgl bende aynı şekilde kendime şimdi trendyol milladan elbiseler aldım bol bol çok rahat oluyor hamile taytı mutlaka alınmalı zaten üstüne uzun bi şey giy çık miss
Mervezgl Teşekkür ederim herkese valla trendyoldan bakıyorum da inanın kısa elbiseler var onlarda malesef olmaz. Yine lc den pantolon üstüne tunik gibi hamilelik sonrasıda giyebiliceğim şeyler bakayım.
atmcbde Defacto ve LCW’de bulabilirsiniz en güzelleri orada bence, h&mde de var, internet sitesinde çok çeşit var mağazaya göre ama ben diğer ikisinden daha memnun kaldım fiyat performans anlamında ☺️