Bebek2_ post sahibi değilim ama ben de normal yaptım evet bir çoğunda yapılıyor bu karnına bastırma, ıkınamazsan bebek uzun süre orda kalırsa müdahale ediliyo. O kadar sancıdan sonra ıkınmaya gücün olamıyabilir veya ıkınamazsın ben beceremedim mesela ıkınmayı, ebe karnıma bastırınca çıktı şükür. Sana bağlı yani güçlü ıkınırsan olmuyor o durum