Burcu582 Merhaba 23 haftalık hamileyim bebeğin sağ böbreğinde genişlenme izlendi doktor hafta ilerledikçe kendiliğinden geçebilir yada doğunca takip ederiz dedi çok kafama taktım başına gelen var m
Azrazerin Burcu582 benim ikinci hamielleğmde detaylıda doktorum söyledi böbrekte 4mm genişleme var dye ama 5 ve üstü tehlikeliymiş doğuma kadar da takip ettik zaten bir sıkıntı olmadı doktorunuzda kötü konuşmamışnzaten korkutmayın kendinizi
aysess Bize de ayrıntılı ultrason da böyle söylendi. Önce çok üzüldüm ama doktorla konuştuk doğuma kadar gecebilirde dedi. O yüzden şuan bunu dusunmeyi bıraktım. Kontrollerde bebeğin suyuna bakiliyor, eğer suyu azalırsa tehlikeli olur bu durum. O da takip edilecek.insallah dogduktan sonraya kalmaz geçmiş olur. Yoksa küçücük bebekle hastahanelerde olmak çok zor olacak