erken dogum riskim oldugu için en başından beri ağda yapıyorum. Önceden de lazere gittiğim için genital bölgede özellikle alt kısımlarda tüylerim epey azalmıştı, bu sebeple ağda yapmak işime geliyor. Hem canım acımıyor pek hem de az tüy olduğu için işim kolay bitiyor.
26.haftada görerek yapabilmiştim az çok. Ama geçen gün 30.haftada yaptım ve hiç görmeden önüme ayda alarak yaptım. Bence iyi de oldu :d 3 hafta sonra tekrar önüme ayna alarak yaparım, böyle 3-4 hafta aralıklarla yaptığımda da çok tüyler uzamamış oluyor az çıkıyor. Acil bir doğum durumunda da yine aynayla jilet yapar geçerim diye düşündüm.