babygst İnsallah tüp bebekle bebeğine kavusursun. Bende yeni 3 ay oldu kürtaj olanı zaman kaybetmeden tekrar tüp bebek deneyeceğim. Bu süreclerini cok kimseyle paylaşmamanı tavsiye ederim. İnsanlar isteyerek ilk aydan,hatta istemeden kaza ile hamilr kalıyorlar malesef bizde cok isteyip kalamayanlardanız. Benim mutlu bir evliligim var esim bana cok iyidir. Meslegim var evim arabam hepsi kendi emeklerimiz ile yaptık . İmtihanımız olacak ya oda cocuk oldu iste.