Ygmrnrr_ Basak0646 hic riskim olmadi basindan beri yine riskli demediler ilacla kontrol altina alinir dediler ama surekli takip surekli olcuyorum simdi cok sukur dusuk 117 67 faln allahtan inatci degil hemen dusuyor
Dlkzz Ygmrnrr_ ilk aylarda bende öyleydim cok tatlı yerdim ve 11 6 çıkardı. 3. Aydan sonra çıkıyor zaten mutlaka ya tansiyon ya şeker ya da tiroit. İlk 3 ay hic sıkıntım yoktu benimde ve deliler gibi tatlı yerdim😊
Betulkrbs20042022 Ygmrnrr_ aa benim hep 14 9 bu hafta doktorum oyle bisey demedi ama gercekten cok zorlaniyorum.bas agrisi bulanti bas donmesi istahsizlik butun gun boyle gidiyor acil ne yapiyorki acaba hamilelere tansiyon icin