Betam 12 Aralık’ta 49.5 çıktı 18 Aralık’ta 94 kusur çıktı kimyasal gebelik olabilir mi
Rose12 artış çok az olmuş
Rose12 300-400 arası olmalıydı sanki
Evet kimyasal gebelik olabilir dediler 🥺
Rose12 sanki öyle canım😕hakkında hayırlısı olsun
Mucizemibekliyorum_ hepimizin hakkında hayırlısı inşallah 🙏🏻