Cdem21 bizim de aynıydı. Hatta daha hızlı yükseliyordu. 1 gün sonra 11’di fototerapi aldı, 7 ye düştü çıktık. 2 gün sonra 19 olmuştu… tekrar 24 saat fototerapi aldı ve 9 ile hastaneden çıktık. Daha sonra yükseldi yine ama daha yavaş yükseldi ve sonucu geçmedi. 10. Günden sonra yğkselmesi durdu 🙏🏻 doktorumuz da zaten 7 gün yükselebileceğini ondan sonra yükselse bile daha yavaş bir yükseliş olacağını ve muhtemelen sınırı geçmeyeceğini söyledi ve öyle de oldu. 10. Günden sonra takip etmeyi bıraktık ama o güne kadar hep 2 günde bir takip ediyorduk. Hızlı yükseldiği gibi yavaş düşüyor bir de 🤦🏻♀️ bizim tam 1.5 ayda kızımın cildi normalde döndü. Öncesinde hep çok az da olsa sarıydı. Ben de bebeğim doğduğunda tanıştım bu illetle hatta bununla ilgili post açtım burada. Siz sadece bebeğinizi düzenli besleyin ve sakin kalın 🙏🏻 sizin stresiniz onu daha kötü etkiler emin olun. Bitmeyecek, hep yükselecek gibi geliyor ama bitiyor korkmayın. Benim bebe şu an 2 aylık cin gibi maşallah unuttuk o günleri. Sizin de öyle olacak. Sadece onun da kendi kan grubuna alışması için zamana ihtiyacı var 🥰