umena Hemşireye direkt kısa kollu çıtçıtlı zıbın mı veriyoruz icine giydirmesi icin yoksa alt üst iç zıbınlardan mı yoksa her ikisinden mi 🤣
Eliztosunannesi_ umena ben çantama kısa kollu zıbın koydum içine giydirmesi için üstüne de alt üst takım içine çorap birde penye battaniye. Kış bebeği olduğu için kalın battaniye vermeli miyim bir tek o konuda kararsızım
Dark umena tam hastane çıkışı varsa içinde oluyor zaten. Yoksa normal atlet gibi olan çıtçıtlı zıbın yeterli Çıtçıtlı zıbın üstüne takım veya tulum, üstüne battaniye oluyor Takımınız ayaklı olanlardan da olabilir ama gene corapta koyun
seyma9188 umena Ne zaman doğacak ona bağlı 😅 Benimki ocakta doğacak 1 tane uzun kollu beyaz zıbın,5 li hastane çıkışı,bebek bezi,penye battaniye,çorap,yelek koydum.
sedaa_aa umena Şubat ayında doğum yaptım hemşrie benden yarım kol zıbın+alt üst takım ya da tulum+ şapka çorap eldiven+ bez+ hastane çıkışı battaniyesi istemişti. Bunları giydirip getirdiler odaya. Zaten hastaneler sıcak oluyor bu şekilde giyinmesi yeterli sıcağa alıştırmayın
heyzil06 seyma9188 ben de böyle koydum hatta alt üst olan zıbından da koydum nasıl giydirmek isterlerse giydirsinler diye ama altı giydirmemiş olursa ben giydiririm gene içine üşür bi de çocuğum kıyamaz ona anası 😂😂
seyma9188 heyzil06 Bide benim bulunduğum yer çok soğuk ocak ayında kar yağıyor buralara.Doğumdan sonra çok üşüyormuş bebekler anne karnındaki ısı bir anda düşüyor ya dışarı çıkınca.Çarşamba günü kontrolüm var yine soracam ebeye ne lazım ona göre değiştiririm.Arkadaşım bezini 3 tane koy bazen doğar doğmaz işiyor ya da ilk kakasını yapıyor yedek bulunsun hemşirede dedi.
Dark seyma9188 yalnız şöyle bir durum var benimde 18 aylık kızım var, hastane çok sıcak oluyor bebeğe göre ayarlanıyor. Penye battaniye ve kalın bir battaniye üstüne sarınca yeterli olur Birde özelde yapacaksıniz bez oluyor onlarda ki doğunca bebek çok beklemiyor
heyzil06 seyma9188 aa doğru ben de bezi fazladan koyayım o zaman. Hastanede üşümezler çok da çıkarken iyi sarmak lazım benim olduğum yer de soğuk 🥶 ben de çok üşürüm üşüdükçe çocuğu sarcam kesin lahana gibi 😂
seyma9188 Dark Kalın battaniyeyi çıkarken saracam canım hemşireye sadece penye battaniye verecem.Terlediğini fark edersem inceltiriz üstünü sorun değil ☺️
Rahime3232 umena çıtçıtlı zibin giydirmiyolar bende koymuştum ama göbek bağı olduğu için çıtçıtlı olmaz demişlerdi uzun kollu bağlamali atlet çıkıyor 10 lu takımlardan onu koyun bence
Rahime3232 umena bundan fazla alın bence göbeği düşünceye kadar bundan giydirmek iyi oluyor benim kızımın 15 gün sonra düştü göbeği sürekli değiştirmek gerekiyor çünkü