Merhaba geçmiş olsun.🌸
İnşallah bebeğiniz en kısa zamanda çıkar küvezden 🙏🏻
Şuan nasılsınız dikişler falan çok acıyor mu gerçekten de sezeryan sonrası çok mu zor ben şuan 39+2deyim ve normal görünüyor ama doktor belli de olmaz şeklinde konuştu çatı muayenesinde. İkiside gözümü çok korkutuyor gerçi 🥲
Tekrar çok geçmiş olsun 🌸