mrsperaa canım seda altının çatlak kremi var mutlaka denemelisin trendyolda yorumlarada bakabilirsin. Hamilelikten dolayı değil ama bacaklarımda çatlaklar vardı görünümünü azaltti düzenli iki ay felan kullansan görünümü baya bı azalacaktır ayrıca krem çok güzel nemlendiriyor yumuşacık kokusu da çok güzel bende yeni hamile olduğumu öğrendim kreme devam edicem hamileler için de uygun bir krem başka bir kremlede destekleyebilirsin ben öyle yapmayı düşünüyorum.