rachelgreenn Yarın kalp atışını ve bebeği görmeye gideceğiz kızlar çok heyecanlıyım sizce görünür mü duyar mıyız? Tam 7+0 olacak yarın
ArvenMom rachelgreenn herkesin farklı oluyor benim 5+4 kese 6+0 da kalp atışı duyuldu bence sizinde duyulabilir
rachelgreenn ArvenMom inşallah tam 5.haftada keseyi gördük hatta ultrasonda 4+6 göründü heralde duyarım diye düşünüyorum ♥️
Love13 rachelgreenn benim 5+6 da keseyi gördük 8. haftada da bebek ve kalp atışı için çağırdı zamanını bekliyorum daha çok var 🙈