Sadece bardaktan şekerli su içiyorsun hiç bir şeyi yok ben 75 ml yaptırdım önce kan aldılar iki bardak şekerli su verdiler içtim 1 saat bekledim tekrar kan vardim sonra 1 saat daha bekledim bir daha kan verdim bitti bu kadar
Ama mutlaka yaptır derim ben iyi ki yaptırmışım meğersem iekerim varmış haberim yok ha bire şekerli yiyordum iyi ki bebeğime bir şey olmadı