onehappymoom Arkadaşlar 17 haftalık hamileyim doktorum bebeğin eşinin aşağıya rahime düştüğünü gördüğünü söyledi rahimin üstünde oturuyor şekilde nerdeyse 🤦🏻♀️ daha önceden böyle bir durum yaşayan varmı ? Yukarı çıkar mı ve neler yaptınız bu süreçte ?
Rosaa21 onehappymoom bazılarında yukarı çıkabiliyor inşallah sizin de çıkar benim rahim agzımı komple kapatmış hatta mesaneme kDar ulaşmış inşallah sizin öyle olmaz yapman gereken şey dinlenmen kendini yorma alaturka tuvalet kullanma sürekli istirahat halinde bulun tek bir leke bile görürsen doktorunla hemen iletişime geç çünkü çok ciddi bir durum hakkınızda hayırlısı olsun
onehappymoom Rosaa21 böyle bir durumda normal doğum yapılmıyormuş sezeryan oluyormuş doktorunuz sizede söyledi mi bunu ?
Rosaa21 onehappymoom evet normal olmuyor ama ben zaten zorunlu sezeryan olacaktım önceki doğumlarım da sezeryan dı