Kızlar sizin aşılamalar nasıl oldu yani aşılamadan sonra neler yaptınız bana doktorum ağır kaldırma yorma kendini ve istirahat et demişti ama bugün asilamami yapan doktor bugün dikkat et yarından sonra normal hayatına devam et bişey yapmana gerek yok 1 hafta sonra da kontrole gel dedi bir hafta sonra sonuç belli olurmu peki