Hanımlar merhaba ben 2. çocuğuma hamileyim şu an.İlk bebeğimi normal doğurmayı tercih etmiştim.Nst de düzenli kasılmalar olmasına rağmen 40. Haftada ne ağrı hissettim ne de açılmam olmuştu.Sonrasında suni sancı vermeyi tercih etti doktorum ama 12 saat sancı almama rağmen hiçbir ağrı hissetmedim kasılma hissi hariç.Açılmam da hiç olmadı.Bu yüzden sezaryanla dünyaya geldi ilk çocuğum.Benim gibi olan var mıdır aranızda?Merak ediyorum açıkçası 2. Çocuğumda da aynı şeyleri yaşayacak mıyım.Yani sezeryan olmasaydı eğer doğuramayacak mıydım ben diyorum😅Doktorum da bazen oluyor böyle gebelerimiz dedi ama mantıklı bir açıklama da yapmadı😄