Meyra41 Dün nışanım geldi açılma 2cm ama düzenli sancı olmadiği için eve yollandım bugun de kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var. Kasıkta agri olup doğuran varmı merak ettim
Kubrabol0 Meyra41 Eskilerden hep diyorlar doğrumu bilmiyorum ama sırtını duvara yaslayıp yere oturunca bacaklarını uzatıyorsun ve eğer bacak bacak üstüne atamiyorsan doğumun başlamak uzereymis diyorlar ben 38deyim deniyorum gayet yapabiliyorum ama komşulardan falan duydum doğuma yakın asla atamıyormuşuz bacağımizi bi deneyin bakalım sizin nasıl olacak 😂
Meyra41 M-r-ve son durumunuz nedir ben resmen adet olacakmış gibi kasıklarım ağrıyor belimde yanma hissi ama hâlâ düzenli bir kasilma yok
serycckdl Meyra41 Allah analı babalı büyütsün canım , çok geçmiş olsun. Bende doğum yaptım 4.günüm bugün sezaryen oldum. Anca bugün kendime gelmeye başladım ağrılarım bitmedi tabi ama hafifledi , emin ol bir kaç güne iyi olacaksın hiç üzülme 💞
Meyra41 serycckdl teşekkür edefim canım. Mukafatı öyle güzelki insan sabrediyor ama gerçekten çok zor. 1. Si normal doğumdu 10 tane doğurursun normal sezeryan gercekten sonrası ağrılı oluyor. En çokta bebekle ilgilenemememek üzüyor. Gececek bu günler inşallah. Hepimizin bebişi hayirli olsun inşallah