Sena3457 evet yemek sakıncalı. Sufle tamamen pişmiyor dediğin gibi, içi sıvı kalmalı , o da yumurtalı.1 kereden bişi olmaz ama yenmemeli. Doktoruma danışmıştım. Bi çok kişi sufle pişiyor demiş, tam pişerse kek olur, mantığı içinin akışkan olması suflenin zaten. Ne yazıkki yanlış biliyorlar. Ben yememi önermem arkadaşım. Sağlıklı doğumlar.