Myonat canım ne yaparsan yap, ne içersen iç mide bulantısını hiçbir sey gecirmiyor ne yazık ki. Prilam iyi geliyor ama belli bir haftadan sonra oda. İnan bende cok ama cok kötü geçirdim. Bu günler hiç geçmicek, hiç eskisi gibi olmayacakmısım gibi geliyordu. Ama geçicek buna emin olabilirsin. Kusmaların da cok normal ve bebeğin saglıklı oldugunun belirtisi diyor doktorlar ne kadar doğruysa. Yat dinlen yiyebildiğin kadar ye gerekirse cıkar ama korkma. Sağ salim kucagına al insallah 🙏🏻🥰