Kubra-ulas ben de eşimden yana çok şanslıyım.En ufak bir sancım olsa hemen yanımda bitiyor ne oldu diye.Çok şükür uzanıyorum,dinleniyorum.Geri kalan her şeyi hallederiz diyor.Şuan kusmam yok,koku hassasiyetimde yok.yemek falan yapabiliyorum ama ileride nasıl olur allah bilir 😊