Esmaaa61 Hangisi daha kullanışlı olur karar veremedim, bazıları katlanır olanlarda sorun olduğunu söylüyorlar,sizce hanımlar??
beyzzsenturkk Esmaaa61 normal set daha kullanıslı katlanır seti yeri olmayanlar daha cok tercih ediyor ve kovalarının devrildiğini cok duydum normal set tercih ettim
bendiyebiriii Esmaaa61 ya çok kısa bir zaman kullanılacağı için ben A101’den normal küvet gibi olanlardan aldım 80-90 liraya. Herhangi bir kova ve maşraba kullanırım dedim evde olanlardan. Zaten kaç ay kullanılacak ki. Çok da mühim bir eşya olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Tabiki siz bilirsiniz ama
Zlntstn Esmaaa61 ben normal olanlardan aldım çok fazla kullanamıyosun zaten bebeğim 3 aylık en fazla 2-3 ay daha kullanır diye tahmin ediyorum belki o kadar bile kullanamaz katlanır olanların devrildiğini de duymuştum o yüzden normal tercih ettim sadece yer açısından katlanır iyi olabilir
Mine16 Esmaaa61 Canım benim kardeşim bebek mağazasın sa çalışıyor. Bende ona sordum en çok satan hangisi diye oda bu katlanır olanlar çok iade ediliyor abla dedi bebeği yıkarken elini kolunu destek almak için koyarken bir anda kapanıyormuş. Ama bazıları sa çok memnun çok zor kapanıyor diyorlar o yüzden internettense deneyerek almak daha iyi ama arkadaşın dediği bende normal olandan alacağım çok kısa bir süre kullanılıyor zaten 200 300 tl vermeye gerek yok bezi alırız daha iyi sonra da dolapta filan satarım küveti yada bir tanıdığıma veririm😘😘👍🏻
HilalEyce Esmaaa61 Normal küvet aldım. A101 de indirimde 50 ₺ gibi fiyattan Oğlum iki aylık olunca beraber banyoda kucakta yıkadım. Kucakta daha rahat yıkanıyor ☺️
Tugbakose-24 Bn katlanır küvet aldm gayet memnunum bı sorun olmadı. Ztn kuvet açıkken nasıl katlansınkı altında ayakları var açık bi şekıılde. Elle kapatmadıgın sürece kapanmıyor
umena Esmaaa61 kapanıyor diyenleri anlamıyorum çünkü kapanması imkansız gibi bir şey . Bende katlanır normal çamaşır sepeti kovası vardı çeyizime almıştım evet kovaya baskı uygulayınca kapanıyor ama küvete imkanı yok çünkü ayaklarıyla sabitleniyor fotoğraf ekleyeceğim aldığım küveti hicbi baskıyla kapanmaz ki bacaklarını kapatmak icin bile bir düğmeye basıp kapatıyorsun (Letgo uygulamasından -kadın hiç kullanamamış- 80₺ aldım geçen haftalarda)
Fatosumum Ay herkes az kullanılıyor demişte benim oğlan 4 yaşında hala küvette yıkanıyor orda oyun oynarken oyuncaklarıyla falan yıkayıp çıkarıyorum cidden büyük yer problemi oluyor. Bende yenisine katlanır aldım kaldır sokuştur bi yere miss gibi
pamukprensesss Esmaaa61 zaten evde kullandığım bir kova ve maşrafa vardı sadece katlanan küvet aldım kendi kullandığımız kovayı kullanacağız ekstraya gerek görmedim