Dilancylnn
Bende ilk bez almak istedim bu Kasım indirimlerin de ama herkes farklı bir şey söylüyor bebeğin kilosu çok önemli bazı kişiler 1 ay filan kullanıyor 1 numarayı ama 2 3 ay kullanan da var.
Benim yeğenim 2.5 kg doğdu mesela zayıf minyon tipli de o yüzden 3 ay 1 numara kullandı ablam sonra 2 ye geçti ama bir arkadaşım yeni doğum yaptı 4 kilo doğurdu 20 gün 1 numara kullanmış sonra 2 ye geçmiş
Yani her bebek çok farklı 😅 o yüzden en son alınacak şey bez sanırım