Tatlı anne adayları ilk gebeliğim 33 haftalık gebeyim.. Doğumum kısmetse ocak sonu subat başı gbi olacak bi aksilik olmazsa… Size sormak istediğim doğumdan sonra ince düğmeli polar pijamamı daha kullanışlı olur… Siz ne tür pijama tercih ettiniz.. 1 takım alt üst pijama yeterli mi yoksa 2 tane mi almayım bilgi verir misiniz 😇♥️