Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak ilk dogumumu özel hastanede erken doğum sebebiyle sezeryan yaptım 3 ay sonra nasipse ikinci çocuğum doğacak devlet Hastanesinde sezeryan kendi istegimle yapabilir miyim 3 buçuk sene geçmiş olcak aradan illaki normal der mi devletteki doktorlar ben ilk dogumum sezeryan olduğu için ikincisinde de sezeryan olmak istiyorum bu konuda bilgisi olan varsa yazabilir mi