Dilancylnn yaaa ilk dogumunuz nasıldı peki benim bünyem çok hassas çok kolay iyilesmiyo bir ayda zor toparlamistim kendimi ve 9ay kusmurstum gebeliğim de çok zordu şükür kızım doğdu geçti hepsi ama şimdi tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum erken olduğu için Rabbim verdiyse vardır bildigi elbetteki inşallah güzel sağlıklı geçer🤲🏻