nidadru bende ilkte aşırı korkmuştum çatal sebebiyle ama hiç korkacak bişey yok merak etme bir kaç saniyelik sadece korkacak hiç bişey dçyok normal olacaksa doğuma kadar çok çok bakacaklar çünkü açılmaya 🥰 olacak bitecek hepsi geçecek sağlıkla gelsin yeterki Bebişlerimiz 🥰🥰🥰