Elfelf0 Gebeler yuzuk testi denediniz mi hiç . Biz kime yapsak çıktı . doğruluk payı %90 civarı bence .sizcee ? 😂
esmerella37 Bemm etrafımdada herkezde cıktı 🥰 bende 3 erkek 1 kz cıktı esimede yaptım ondada aynısı cıktı sasırdım
2_kezannelik esmerella37 bende eşimle bana yaptım aynı çıktı üstelik ikinciye ilk kız demişlerdi ikimizde de ikinci kız dönüyordu sonra erkek dedi doktor bu sefer erkek dönmeye başladı çok şaşırdık 😀
Merverg Bende tutmadı yüzük testide bıçak makas testide erkek çıktı doktorum kız dedi 10 gün sonra tekrar bakacak ama yüksek ihtimal kızım olcak 🤍
Elfelf0 Brc1 yuzugunuze ip bağlayıp uzun sekilde karnınıza tütün dik yada sağ sol yaparsa erkek kendi etrafında döner se kız 😂 YouTube den detaylı bakabilirsiniz 😊
havhaz34 Bende de 2 kız 2 erkek çıktı. İki kızım var 3 hamileyim bakalım çıkacak mı ? İlk ikisi doğru bizde kimde denedikse doğru çıktı.
Elfelf0 Sibelcin yuzugunuze ip bağlayıp uzun sekilde karnınıza tütün dik yada sağ sol yaparsa erkek kendi etrafında döner se kız 😂 YouTube den detaylı bakabilirsiniz 😊
Bebeto1 Benim ilkte doğru çıktı ileri geri gidiyordu erkek bundada aynısı oluyor ama cinsiyetimizi göremedik 🙄 @Elfelf0
Anacemi Elfelf0 ben bekarken yüzük testi yaptım hep kız çıktı birine yaparkende sıralama şu şekil diye kaç defa tekrarlasakta hep ilki kız çıkıyordu şimdi 37+0dayız oğlumla 😍