[silindi] Normalde aventin küçük biberonu 260 tlydi buda 280 Di dedimki tek biberona bu kadsr para vereceğime lansinoh set alırım ama şuan çok şaşırdım bu fiyata. Ben daha doğum yapmadım göğüs pompası süt sağma makinası falan almadım ama bebek tam boşaltamadığı için memede kalan sütü elle falan da sağmak gerekebiliyo dediler diye tirle diye geçiyo pompa ondan aldım 30 40 tl bişey kalan sütü onunla boşaltırım diye, tecrübelilerden bilgi alıp aldım bunları