Kızlar, ikinci bebeğime hamileyim. 37+1 olduk. İlk bebeğime göre daha az hareketi vardı her zaman. Doktorum her şey normal bebeklerini kıyaslama hareket hissediyorsan korkma dedi. Ama bugün daha farklı sanki. Karnımın sağ tarafında kasığıma doğru hafif sızı şeklinde bir ağrı var. Bebeğim ara ara toplanıyor taş gibi oluyor ama pek hareket hissedemiyorum. Sabahtan beri 10 kezden fazla hareket etti ama düne göre çok az. Çikolata yedim meyve suyu içtim uzandım masaj yaptım anca öyle hareket etti. İlk bebeğimde direkt suyum gelmişti. Sancım olmamıştı. Şimdi bunlar doğumun yakın olduğunu mu gösterir 🥲