Zeynep_61_70 Kizlar bana geçen hafda şeker yüklemesi yapilacakdi ama çocuğum.hastalandi gidemedim malesef ve biz yarın 29 hafdalik oluyoruz 28 geç mi.kaldim şimdi nasıl yaparim böyle geç yapan varmi aranızda
SebnemRasit Zeynep_61_70 geçte olsa yaptırman taraftarındayım. Çünkü ben 36 haftalıkken tekrar istediler o zaman oluyosa seninde olur
AycanFb Zeynep_61_70 Ben hiç şeker yüklemesi yaptırmadım yarın tokluk şekerime baktıracam sadece. Ailenizde şeker hastası var mı da doktorunuz yaptırmanızı istedi? Ben pek yükletme taraftarı değilim.
AycanFb Zeynep_61_70 Bana doktorum yaptır desede taraftar olmadığımı söyleyecektim ilk çocuğumda da yaptırmadı bundada aynı şekilde. Sadece benden tokluk şekerime baktırmamı istiyor.