Arçelik telve. Herkeste bu sorun olmuyor biliyorum çünkü iki kişinin önerisi ile aldım ama bazı zamanlar özellikle tek fincan yaptığım zaman kahveyi pişirmiyor. Genel olarak memnunum ama köpüğü gayet güzel. Anneme ve komşumuza arzum mırra aldırmıştım onlar da çok memnun. Hatta cezveli alacak olsam kesinlikle ondan alırdım köpüğü ve geniş hacmi ile tam bir harika.