FerdaElmaBilen her ihtimale karşı gidin çünkü doğum haftanızdasınız... Minik sanırım artık gelmek istiyor.. Gelen şey nişandır büyük ihtimalle başka bir şey olacağını düşünmüyorum :) benim de nişanımdan sonra sancılarım çok hafif hafifti sabah artmıştı ama zaten kontrolüm vardı diye beklemeden hastaneye gitmiştim. İhmal etmeyin gidin derim