Kızlar merhaba
8 haftalık gebeyim dün sabah sağ kasığımda elime minik bir şişkinlik geldi akşama doğru şişkinlik yayıldı biraz daha şişti gece eşimle acaba ne olabilir derken soluğu hastanede aldık doktor gün içinde akşama kadar istifra ettiğim için öğürmeden ötürü olduğunu damarlarımın kasıldığını eğer geçmezse Pazartesi genel cerrahın görmesi gerektiğini fıtıkta olabilir dedi daha önce başına böyle bişey gelen varmı?