19 haftalığım bende de vajina da ağrı var yürürken ayağa kalkarken çok rahatsız ediyor .Doktora sordum magnezyum başladık bakalım onunda pek faydasını görmedim ama umarım kötü bişey değildir bikac kişi daha yazmıştı normal miş bebek büyüdüğü için baskı yapıuormuş