Miss canım ben 3 aylık gebeyken bir arkadaşın bebeğini sevmeye gitmiştik o ani doğum yapmıştı hazırlıksız yakalanmış eşi hemen gidip bir beşik almış arkadaşım bana çok memnun olduğunu 150 tl civarına aldıklarını söyledi sallanıyor 4 5 aya kadar yatırabiliyorsun ilk zamanlar elim ayağım oldu dedi hafifte istediğin yere taşı bizde ondan aldık şimdi kurulumu falanda çok basit yatak odasında yerine göre oturma odasında tutacağım kendi odasınıda büyüyebilen beşik ve 3 kapılı dolapla yaptık çok memnunum şimdilik yeğenim içinde aynısınu yapmıştı yengemler