Aleynaerayy22 tam bir aile mekanı yemekleri özellikle et yemekleri çok lezzetli mekanda şahane havuz gibi bisey yapmışlar bahçesi geniş akşam üzeri vs gidilince çok güzel ambiyansı var. Rezervasyon yaptırın ama mutlaka bazı geceler özel olarak ayırılıyor müsait sakin olduğunda gidin derim. Babacan biraz kült geldi bana ne bileyim beğenmedim romantik bir ortam yok sadece sıradan yemeğe tonla para verip çıkarsınız