Ben 24. Haftamda serklaj oldum o haftaya kadar progestan fitil kullandım ama etkisi olmadı kısaldı. Spinal anestezi ile oldum kısa bir işlem 15 dk sürüyor sonrasında 1 gece hastanede kaldım. Spinalin etkisi geçince 1-2 saat adet sancısı gibi ağrılarım oldu ama ilaç verdiler ve geçti. Ertesi gün hastaneden çıktım 1 hafta antibiyotik kullandım enfeksiyon için. Çok hafif 1-2 gün kanamam oldu sonrasında o da geçti. Ameliyat zor değil sonrası önemli bol bol dinlenmek, enfeksiyon oluşmaması önemli canım inşallah iyi bi şekilde atlatırsın