Nmhrkl Kızlar 8+1 günlük gebeyim. Aşırı derecede günlerdir başım ağrıyor. Ara ara geçiyor çok enerjik çok iyiyim ama bir an başlayınca da yatağa düşürüyor beni.
Nmhrkl Migrenim yok öncesinde biliyorum . Mide bulantım kusmam yok. Ama aşırı derecede iştahsızlık var. Birşeyde yiyemiyorum. Ne yesem diye düşündükçe de o yemeye karşı tiksinme oluyor. Böyle durumları yaşayanlar neler yapıyorsunuz neler yaptınız