Bende aynı durumu yaşadım adetim üç gün geçikti test yaptım evde silik çıktı kasık ağrılarımda vardı kan tahlili verdim 0.300 cıktı doktora gittm kürtaj sonrası ilk adette kasık ağrısı normal dedi kan tahlili kesin sonuç dedi 5 gün adet geçikmesi yaşadım toplamda sonra adet oldum ( bu geçikme sırasında hergün cok az lekelenmelermde olmuştu hatta yerleşme kanaması diye düşünmüştüm😂)